Kementerian Kesihatan Jalankan Kajian Pendapat Perkhidmatan Kesihatan Bantu Tingkatkan Kemudahan dan Panduan Laluan Pengunjung

Published at Aug 08, 2025 01:08 pm
(Bandar Seri Begawan, 8 Ogos) Kementerian Kesihatan memaklumkan orang ramai bahawa Jabatan Perkhidmatan Kesihatan kini sedang menjalankan "Kajian Persepsi Pengunjung Mengenai Panduan Laluan di Pusat Kesihatan" yang akan berlangsung sepanjang bulan Ogos.

Kajian ringkas ini adalah sebahagian daripada usaha penambahbaikan berterusan dan bertujuan untuk memahami keperluan pengunjung dengan lebih mendalam. Kementerian Kesihatan menyatakan bahawa maklum balas orang ramai adalah penting untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan, merancang strategi pembangunan jangka panjang serta memperbaiki kemudahan sedia ada.

Kementerian Kesihatan menegaskan akan terus menyediakan perkhidmatan kesihatan am dan kepakaran yang komprehensif melalui Jabatan Perkhidmatan Kesihatan dalam usaha memastikan kesihatan semua rakyat terjamin.

Author

Liew Yun Kim


相关报道