(Bandar Seri Begawan, 8 Ogos) Kementerian Kesihatan memaklumkan orang ramai bahawa Jabatan Perkhidmatan Kesihatan kini sedang menjalankan "Kajian Persepsi Pengunjung Mengenai Panduan Laluan di Pusat Kesihatan" yang akan berlangsung sepanjang bulan Ogos.
Kajian ringkas ini adalah sebahagian daripada usaha penambahbaikan berterusan dan bertujuan untuk memahami keperluan pengunjung dengan lebih mendalam. Kementerian Kesihatan menyatakan bahawa maklum balas orang ramai adalah penting untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan, merancang strategi pembangunan jangka panjang serta memperbaiki kemudahan sedia ada.
Kementerian Kesihatan menegaskan akan terus menyediakan perkhidmatan kesihatan am dan kepakaran yang komprehensif melalui Jabatan Perkhidmatan Kesihatan dalam usaha memastikan kesihatan semua rakyat terjamin.
Kementerian Kesihatan menegaskan akan terus menyediakan perkhidmatan kesihatan am dan kepakaran yang komprehensif melalui Jabatan Perkhidmatan Kesihatan dalam usaha memastikan kesihatan semua rakyat terjamin.